چه گروه هایی از استانداردهای ایزو سود می برند؟

 

مدیران محترم کسب و کار و تجارت :   

                                                                                                     قسمت اول

در سال نو تغییر و نگرش نوین را در تجارت وکسب و کارتان با ما تجربه کنید. مشاوران موسسه بین المللی کسب و کار مدیران برتر آرمان به شما خواهند گفت که استانداردهای ایزو چگونه به مجموعه تولیدی و خدماتی و در نهایت به جامعه سود و در برند سازی کالای ایرانی به شما مدد می رساند.

چه گروه هایی از استانداردهای ایزو سود می برند؟

گروه اول تجار :  پذیرش عمومی استانداردهای بین المللی باعث می شود که تولید کننده اساس توسعه محصولات و سرویس های خود را بر این اساس گذاشته و در نتیجه به مقبولیت عمومی دست پیدا کند. همچنین باعث می شود که کسب و کارهایی که بر اساس استانداردهای بین المللی ایجاد شده اند به راحتی در نقاط مختلف دنیا قابل رقابت باشند

گروه دوم خریداران :  مطابقت و سازگاری عمومی محصولات در جهان که در اثر پیروی از استانداردهای بین المللی بوجود آمده است باعث شده است تا مصرف کنندگان دارای قدرت انتخاب بیشتر شوند و همچنین از قیمت پایین تر که در اثر رقابت بوجود آمده است بهره مند شوند.

گروه سوم دولت :  استانداردهای بین المللی پایه های تکنولوژیکی و علمی را فراهم می کند که باعث پایه ریزی سلامتی، امنیت و حفظ طبیعت می شود.

گروه چهارم مصرف کنندگان :  انطباق محصولات و سرویس ها با استانداردهای بین المللی مصرف کننده را از کیفیت ، امنیت و راحتی مطمئن می سازد.

گروه پنجم همه افراد جامعه :  استانداردهای بین المللی به همه کمک می کند تا از امنیت حمل و نقل ، دستگاه ها و لوازمی که استفاده می کنند مطمئن باشند.

و در نهایت محیط زیست :  برای محیط زیستی که در آن ساکن شدیم ، استاندارد های بین المللی برای هوا ، آب و کیفیت خاک ، و انتشار گازها و تشاشعات می تواند به ما در حفظ محیط زیست کمک کند.

ما همگام و همراه شما در تمام مراحل آموزش، پیاده سازی و صدور گواهینامه های بین المللی ایزو خواهیم بود.

با ما در تماس باشید     ( ۰۱۷۳۲۲۳۰۶۸۲ و ۰۱۷۳۲۲۳۰۲۰۸- ۰۹۱۱۱۷۵۲۵۶۲)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.